Yorgun




YORGUN
Yoruldum, her defasında,
Kırılıp parçalanmaktan.
Tüm vücudumdaki,
Kelimelerin açtığı yaralardan.


Yoruldum, insanlardan,
Zihnimdeki bu karmaşalardan.
Aldığım nefese doyamamaktan,
Kendi soluğumda boğulmaktan.

Yoruldum, sevdiklerimden,
Veremedikleri sevgiden.
En çokta her durakta ümitlenip,
İnançla beklemekten.

Aslında çok yoruldum ben,
Kendimden.
Şimdi ise korkuyorum,
Yorgun ölmekten...
                            
                                            B.G.

(Tüm yorgun insanlara armağan olsun. En çokta beni yormayan kalplerinde dinlendiğim insanlara.Varsa hayatınız da sizi dinlendirenler değerini bilin. Yoranlardan ise fırsatınız varsa uzaklaşın:))

Yorumlar

  1. Yorgunluk... ne güzel anlattın dillendirdin.. hissettirdin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol dostum senin hislerin güzel 😊

      Sil
  2. Bazen yorgunluk gerçekten böyle..

    YanıtlaSil
  3. heeey bak senin tatilin gelmiiiş hadiii :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı yorgunluklar tatille gitmiyor Deetone:)😉

      Sil
  4. çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var...:)
    bir şarkıda geçiyordu sanki bu sözler o geldi aklıma, hislere tercüman olmuşsun yine <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Maviye İz Süren bazen konuşamıyorsun yazdıkların anlatıyor söylemek istediklerini...

      Sil

Yorum Gönder